Knihobot

Kyoko Karasuma

Tato akční manga vás vtáhne do světa plného nadpřirozena, kde se prolínají moderní příběhy s postavami z japonských mýtů a legend. S dynamickým uměleckým stylem a napínavým dějem, který vás pohltí od první do poslední stránky, je tato série ideální pro čtenáře hledající adrenalinové čtení. Zažijte poutavé dobrodružství, které kombinuje napětí, fantazii a fascinující kulturní prvky. Tato série je navržena tak, aby vás udržela v napětí s každým obratem zápletky.

Případy Kjóko Karasumy 2
Kyoko Karasuma
Případy Kjóko Karasumy. 4
Případy Kjóko Karasumy = Karasuma Kyoko no jikenbo. 1
Případy Kjóko Karasumy. 5
Případy Kjóko Karasumy. 3

Doporučené pořadí čtení

  1. 1

    První díl nové série, vhodné pro čtenáře 15+. Úspěšná manga nabitá akcí, s prvky nadpřirozena a postavami z japonských mýtů a legend. Moderní způsob kresby skvěle koresponduje s příběhem, který vás nenechá vydechnout až do poslední stránky.

    Případy Kjóko Karasumy = Karasuma Kyoko no jikenbo. 1
  2. 2

    Druhé pokračování úspěšné série, vhodné pro čtenáře od patnácti let. Detektivní manga nabitá akcí, s prvky nadpřirozena a postavami z japonských mýtů a legend. Moderní způsob kresby skvěle koresponduje s příběhem, který vás nenechá vydechnout až do poslední stránky. Kjóko Karasuma je geniální 16letá dívka – a detektiv speciálního policejního oddělení Asakusy, dokonale ovládající bojové umění i obrovitou pistoli. Její poněkud nezvyklé případy se týkají postav známých běžnému Japonci jen z mýtů a legend. Děsivá smlouva uzavřená v dávných dobách mezi lidmi a odlišnými před časem vypršela. Výskyt odlišných v Tokiu po roce 2050 stále narůstá a speciální Útvar pro boj s nelidskými zločiny se potýká se stále větším množstvím problémů. Navíc se zdá, že je do celé věci zapleteno i několik vládních činitelů. Podaří se Kjóko a jejím kolegům celou záležitost vyřešit? A odhalí také tajemství, které se skrývá v její minulosti?

    Případy Kjóko Karasumy 2
  3. 3

    Případy Kjóko Karasumy. 3

    • 184 stránek
    • 7 hodin čtení
    3,8(35)Ohodnotit

    Třetí pokračování úspěšné série, vhodné pro čtenáře od patnácti let. Detektivní manga nabitá akcí, s prvky nadpřirozena a postavami z japonských mýtů a legend. Moderní způsob kresby skvěle koresponduje s příběhem, který vás nenechá vydechnout až do poslední stránky. Kjóko Karasuma je geniální 16letá dívka – a detektiv speciálního policejního oddělení Asakusy, dokonale ovládající bojové umění i obrovitou pistoli. Její poněkud nezvyklé případy se týkají postav známých běžnému Japonci jen z mýtů a legend. Pradávná smlouva mezi démony a lidstvem je podle všeho konečně zlomená: oni napadají a požírají lidi dokonce i na veřejnosti a za denního světla. Všechno naznačuje tomu, že válka je na spadnutí, a šéf útvaru pro boj s nelidskými zločiny Mitamura proto s otevřenou náručí vítá Miki Sugiuru, bývalou příslušnici SAS, která jim přichází na pomoc. Mladičká Kjóko Karasuma a její parťák Raymond Kumano bojují s časem i s rostoucím násilím v ulicích Tokia. Kjóko navíc musí zjistit, zda jí v žilách skutečně koluje krev démonů. A pokud ano, na kterou stranu se v boji postaví?

    Případy Kjóko Karasumy. 3
  4. 4

    Kjóko Karasuma je geniální 16letá dívka – a detektiv speciálního policejního oddělení Asakusy, dokonale ovládající bojové umění i obrovitou pistoli. Její poněkud nezvyklé případy se týkají postav známých běžnému Japonci jen z mýtů a legend. Smlouva s démony přestala být dodržována a napětí mezi oběma stranami neuvěřitelně vzrostlo. Jednání, která měla pomoci uklidnit napjatou situaci mezi světem lidí a démonů, ztroskotala a situace přerostla v otevřenou válku. Pro boj s démony policie vytváří antidémonskou ozbrojenou jednotku, kterou tvoří ti nejlepší z nejlepších, shromáždění z celé země. Kjóko si začíná uvědomovat, že v jejích žilách skutečně proudí krev démonů; Raymonda sžírá touha po pomstě za zavražděného parťáka. Mezitím se blíží první nasazení ozbrojené policie…

    Případy Kjóko Karasumy. 4
  5. 5

    Případy Kjóko Karasumy. 5

    • 192 stránek
    • 7 hodin čtení
    3,9(25)Ohodnotit

    Kjóko Karasuma je geniální 16letá dívka – a detektiv speciálního policejního oddělení Asakusy, dokonale ovládající bojové umění i obrovitou pistoli. Její poněkud nezvyklé případy se týkají postav známých běžnému Japonci jen z mýtů a legend. Pro boj s démony se policie rozhodne vytvořit antidémonskou „ozbrojenou policii“, tvořenou těmi nejlepšími z nejlepších narychlo shromážděnými z celé země. Válka mezi Oni a lidmi uvrhla do naprostého chaosu celou japonskou politickou i finanční scénu. Kanó usilovně pracuje na svém plánu změnit severovýchod Japonska na říši Oni. Kjóko se musí vyrovnat se zjištěním, že jí v žilách koluje krev démonských králů. Kanóovi se podaří uštědřit ozbrojené policii drtivý úder a uniknout. Jaké úmysly se za jeho šílenstvím skrývají…?

    Případy Kjóko Karasumy. 5
  6. 6

    Tokyo im Jahr 2050. Die 16jährige Kyoko Karasuma hat besondere Fähigkeiten und wird vom Asakusa Police Department als Cop für ungewöhnliche Fälle eingesetzt: sie kämpft gegen riesige Oni, Tengu und andere Wesen aus der asiatischen Mythen- und Legendenwelt, die die Stadt terrorisieren. Die Gefährdung Tokyos erreicht unerahntes Ausmaß: Um sein Ziel eines unabhängigen Oni-Staates zu erreichen, droht Tatsumi Kanou mit dem Einsatz einer Nuklearwaffe. Nachdem die Sonderpolizeieinheit fast komplett von den Oni eliminiert wurde, ruht alle Hoffnung auf einer einzigen Person: Kyoko Karasuma!

    Kyoko Karasuma